Volg je ons al op instagram.com/hippborger ? Whatss bereikbaar op 06-4329.9280 Winkel open: maandag 13-17:30 dinsd tm vrijd 09:30-17:30 zat 09:30-17h, laatste vrijdag van de mnd koopavond tm 20h
Ga naar verlanglijst Verlanglijst

Winkelwagen

Je winkelwagen is momenteel leeg

Verzenden & retourneren

Verzenden & retourneren

Kosten
U betaalt bij Hipp - Lifestyle & Fashion - Borger geen bezorgkosten voor bestellingen boven € 95,- voor artikelen die niet in de sale zijn en voor verzending binnen Nederland. Onder de € 95,- rekenen wij € 5,95 per pakket.

Voor artikelen in de Sale betaald u geen bezorgkosten voor bestellingen boven de € 250,-. Bij bestellingen onder de € 250,- in de sale rekenen wij € 5,95 per pakket als verzendkosten.


Voor alle overige landen in Europa rekenen wij voor alle bestellingen € 9,- per pakket. 
Indien u een artikel retourneert ontvangt u uw geld terug op de rekening waarmee u de bestelling voldaan heeft. Let wel op dat indien het totaalbedrag van de bestelling na retourneren onder de € 75,- komt, er alsnog € 5,95 verzendkosten berekend wordt.
Dit bedrag brengen we in mindering bij de terugboeking.
 
Levertijd
We streven ernaar om bestellingen die voor 16:00 uur geplaatst zijn de volgende werkdag door PostNL of DPD te laten bezorgen. Onze uiterste levertermijn is 2 werkdagen.
Tijdens drukke perioden (bv. Black Friday, Feestdagen) kan dit langer zijn indien PostNL en DPD vertraging heeft.
Voor de België & Duitsland is de levertijd 2-3 werkdagen extra.

Track & Trace
Als de bestelling wordt verzonden met PostNL en of DPD ontvang u een mail met daarin een link naar de Track & Trace pagina van PostNL en of DPD. Hier kunt u de zending volgen.
 
Heeft u vragen?
Wij zijn telefonisch of via de chat-functie in de webshop bereikbaar op de volgende uren:
Maandag                    13.00 - 17.00
Dinsdag t/m vrijdag    09.30 - 17.00
Zaterdag                    09.30 - 17.00


Achter de Brink 3, 9531 AZ Borger, Drenthe, The Netherlands | tel of whatss app: +31643299280 | [email protected]

 

Retourneren

LET OP:  Artikelen met korting, in de sale/outlet kunnen niet geretourneerd worden en zijn uitgezonderd van onderstaande punten.

Retourtermijn

Indien het bestelde artikel niet voldoet aan uw verwachtingen, dan bieden wij de mogelijkheid het artikel te retourneren. Dit is mogelijk binnen 7 dagen na ontvangst van het pakketje. De verzenddatum staat vermeld op de factuur.

Gratis retourneren in de winkel
Retourneren in de winkel is gratis. Neem voor een goede verwerking van de retourzending, het retourformulier mee dat bij de bestelling zit.
U krijgt vervolgens het aankoopbedrag contant terug of het wordt verrekend met uw betaalprovider.
Het ook mogelijk het artikel meteen te ruilen voor een ander artikel en mocht er een prijsverschil zijn dan kan dit gelijk verrekend worden.

Retourneren via PostNL
Wanneer u ervoor kiest de bestelling te retourneren via PostNL kunt op eigen kosten het retour sturen naar:

Hipp - Lifestyle & Fashion - Borger
Achter de Brink 3
9531 AZ Borger

Kosten van retoursturen komen voor uw rekening.

Verpak de bestelling, wanneer mogelijk, in de originele verpakking en voeg het orderformulier erbij. Lever vervolgens het pakketje in bij het dichtstbijzijnde postkantoor en bewaar de verzendbevestiging goed. Deze bevestiging is uw bewijs van retourzending. Zodra wij de retourzending hebben ontvangen en verwerkt ontvangt u een retourbevestiging via de e-mail.
Bij het retour sturen van de bestelling of een deel van de bestelling brengen wij € 7.95 administratiekosten in rekening. 
Dit bedrag wordt in mindering gebracht op het terug te betalen bedrag.
Het totaalbedrag wordt teruggestort op dezelfde rekening waarmee de betaling is gedaan, dit geldt ook voor CreditCard & Klarna betalingen. De verwerktijd hiervoor is vijf werkdagen.

Status artikelen bij ruilen/retourneren
Geretourneerde artikelen worden alleen geaccepteerd wanneer ze onbeschadigd en ongebruikt zijn, met het prijskaartje aangehecht. 

Verkeerd of beschadigd geleverd artikel
Wanneer u een verkeerde bestelling, onjuist artikel of beschadigd artikel ontvangt, neem dan direct contact op via [email protected] Wij zullen ervoor zorgen dat het probleem zo snel mogelijk wordt opgelost.