volg je ons al op instagram.com/hippborger ? openingstijden: maandag gesloten, dinsd tm vrijdag 09:30-17:30h, zat 09:30-17h
Ga naar verlanglijst Verlanglijst

Winkelwagen

Je winkelwagen is momenteel leeg

Verzenden & retourneren

Verzenden & retourneren

Kosten
U betaalt tijdelijk [ vanaf 4 AUG23 ]  bij Hipp - Lifestyle & Fashion - Borger GEEN bezorgkosten voor bestellingen boven € 75,-  voor verzending binnen Nederland. Onder de € 75,- rekenen wij € 7,95 per pakket.

Voor alle overige landen in Europa rekenen wij voor alle bestellingen € 15,- per pakket. 


Indien u een artikel retourneert ontvangt u uw geld terug op de rekening waarmee u de bestelling voldaan heeft. Let wel op dat indien het totaalbedrag van een bestelling met meerdere producten na retourneren onder de € 75,- komt, er alsnog € 7,95 verzendkosten berekend wordt voor het opsturen van de order naar u.


Dit bedrag brengen wij in mindering bij de terugboeking als ook brengen wij bij een retour € 7,95 in mindering voor admin en handelingskosten. Deze minimale kosten van € 7,95 rekenen wij voor de tijd en materiaalkosten van het inpakken van de bestelling en bij het retour ontvangen van de order voor het weer uitpakken van de order, het controleren van het item en het administratief verwerken van de order als ook het weer verkoop klaar maken van het item waaronder stomen van het artikel. 


 
Levertijd
We streven ernaar om bestellingen die voor 16:00 uur geplaatst zijn de volgende werkdag door PostNL of DPD te laten bezorgen. Onze uiterste levertermijn is 2 werkdagen.
Tijdens drukke perioden (bv. Black Friday, Feestdagen) kan dit langer zijn indien PostNL en DPD vertraging heeft.
Voor de België & Duitsland is de levertijd 2-3 werkdagen extra.

 

Track & Trace
Als de bestelling wordt verzonden met PostNL en of DPD ontvang u een mail met daarin een link naar de Track & Trace pagina van PostNL en of DPD. Hier kunt u de zending volgen.


 
Heeft u vragen?
Wij zijn via de Whatssapp 06-43299280 in de webshop bereikbaar op de volgende uren:
Maandag                    13.00 - 17.00
Dinsdag t/m vrijdag    09.30 - 17.00
Zaterdag                    09.30 - 17.00


Achter de Brink 3, 9531 AZ Borger, Drenthe, The Netherlands | whatss app: +31643299280 | [email protected]

 

Retourneren

LET OP:  Artikelen met korting, in de sale/outlet kunnen WEL geretourneerd worden mits besteld online. 

Retourtermijn

Indien het bestelde artikel niet voldoet aan uw verwachtingen, dan bieden wij de mogelijkheid het artikel te retourneren op eigen kosten. Dit is mogelijk binnen 7 dagen na ontvangst van het pakketje. De verzenddatum staat vermeld op de factuur.

 

Gratis retourneren in de winkel
Retourneren in de winkel is gratis. Neem voor een goede verwerking van de retourzending, het retourformulier mee dat bij de bestelling zit.
U krijgt vervolgens het aankoopbedrag contant terug of het wordt verrekend met uw betaalprovider.
Het ook mogelijk het artikel meteen te ruilen voor een ander artikel en mocht er een prijsverschil zijn dan kan dit gelijk verrekend worden.

 

Retourneren via PostNL
Wanneer u ervoor kiest de bestelling te retourneren via PostNL kunt u op eigen kosten het retour sturen naar:

Hipp - Lifestyle & Fashion - Borger
Achter de Brink 3
9531 AZ Borger

Kosten van retoursturen komen voor uw rekening.

Verpak de bestelling, wanneer mogelijk, in de originele verpakking en voeg het orderformulier erbij. Lever vervolgens het pakketje in bij het dichtstbijzijnde postkantoor en bewaar de verzendbevestiging goed. Deze bevestiging is uw bewijs van retourzending. Zodra wij de retourzending hebben ontvangen en verwerkt ontvangt u een retourbevestiging via de e-mail.
Bij het retour sturen van de bestelling of een deel van de bestelling brengen wij € 7,95 administratiekosten in rekening. 
Dit bedrag wordt in mindering gebracht op het terug te betalen bedrag.
Het totaalbedrag wordt teruggestort op dezelfde rekening waarmee de betaling is gedaan, dit geldt ook voor CreditCard betalingen. De verwerk tijd hiervoor is vijf werkdagen.

Je bent er zelf verantwoordelijk voor dat wij het artikel dat je retourneert in goede staat ontvangen, daarom raden wij je aan om het artikel verzekerd retour te zenden. Je kan je retourzending bij het inleverpunt laten verzekeren, zodat je minder risico loopt als het artikel onverwacht kwijtraakt of onderweg kapotgaat.

 

Status artikelen bij ruilen/retourneren
Geretourneerde artikelen worden alleen geaccepteerd wanneer ze onbeschadigd en ongebruikt zijn, met het prijskaartje aangehecht.